zondag 5 juli 2015

Swamp Hotel

Het is al een tijdje geleden dat ik deze locatie heb bezocht. Het was de allereerste urbex-locatie dat ik ooit bezocht heb (een heel gekende locatie ook natuurlijk!), en eigenlijk was het mijn plan om foto's te nemen voor een schoolopdracht, maar omdat ik zo was aangesproken door de locatie had ik ook wat fotootjes genomen voor mezelf.  Om hier binnen te geraken heb je natuurlijk niet echt skills nodig, want iedereen kan er zomaar naartoe. De sfeer van de locatie was toch wel een beetje griezelig. Er liepen nog 2 andere mannen rond, en aangezien zij geen fototoestel meehadden weet ik niet wat zij daar deden. Dat maakte het toch nog een beetje enger om er rond te lopen. Verder was het een heel donkere locatie, waar je niet ver zou komen zonder statief, tenzij je van hoge ISO's houdt natuurlijk.












Bezocht op 30/10/'14

Dit vind je misschien ook leuk...




Hof van B



Kasteel van Mesen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.