zondag 9 augustus 2015

Trash Garage

Het was weer even geleden dat ik ben kunnen gaan urbexen, en ik keek er naar uit om nog eens te gaan urbexen. Vandaag kwamen we langs 2 locaties waar we eventueel naar toe konden gaan. Locatie één was Predikheren, maar dat leek op het eerste zicht potdicht te zijn. Het was niet zo, maar de ingang die er was, was té klein.
Ik wou niet met lege handen terug naar huis gaan, dus zijn we onderweg nog ergens gestopt. Een garage waarvan ik al een tijdje wist dat hij leeg was. We moesten er voorbij, dus dan maar even een kijkje gaan nemen. Ik weet niet of de garage een naam heeft, maar na dit bezoek, heeft hij voor mij de naam "Trash Garage", te danken aan dat de garage COMPLEET getrasht is. Binnen raken was alles behalve moeilijk, maar eens we binnen waren werden we overweldigt door de vreselijke garage geur en alle rommel die er lag. Vreselijk zicht! Er was echt niets te zien en het was geen interessante locatie, behalve een zetel. We waren er snel weer weg. Ons bezoek daar heeft mij maar drie uiteindelijke foto's opgeleverd, wat niet verbazend is voor mij. Niet de moeite waard naar mijn mening.





Bezocht op 09/08/'15


Dit vind je misschien ook leuk...





IM Powerplant Koeltoren



Charbonnage du Gouffre


Gravestone Church

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.